P: Gdje se mogu pronaći opšti uslovi korišćenja?
O: Opšti uslovi su dostupni u vidu PDF fajla kojeg možete preuzeti – LINK
P: Na koji način mogu pregledati svoju potrošnju?
O: Pokrenite bilo koji web browser i u polje adresa ukucajte http://panel.nsc.ba . Unesite korisničko ime i lozinku koju ste dobili pri otvaranju naloga i pritisnite Ulaz. Na početnoj stranici imate opciju pregleda dnevnog ili mjesečnog grafikona, pregled paketa te pregled potrošnje u MB.
Molimo da potrošnju redovno kontrolišete.
P: Pitanja oko računa i plaćanja?
O: Zaduženja se kreiraju automatski prvog radnog dana u mjesecu. Pri kreiranju računa obračunava se i eventualno prekoračenje iz prethodnog mjeseca po cijeni od 0.01KM/MB (1pf po MB prekoračenja). Tarifira se samo onaj smijer koji ste više koristili u toku mjeseca. Sam račun se sastoji od pretplate za tekući mjesec i eventualnog prekoračenja iz prethodnog mjeseca (ukoliko prekoračenje postoji). Obavještenje o dugovanjima se šalju putem SMS-a u toku prve sedmice mjeseca. Ukoliko ne želite primati obavještenje putem SMS-a molimo da nas kontaktirate.
P: Imam probleme sa lozinkom?
O: Ukoliko ste zaboravili korisničko ime ili lozinku, javite se na telefon 051/238-132.
P: Kako da promijenim korisničko ime?
O: Jedini način da se zamijeni korisničko ime je otvaranje novog naloga. Ova usluga nije besplatna i molimo Vas da odaberete korisničko ime prije zaključivanja ugovora.
P: Kako da podesim email?
O: Da bi mogli slati poštu, potrebno je u programu za rad sa email-om unijeti smtp.nsc.ba kao odlazni server (outgoing ili SMTP server).
Primjer za Outlook Express:
Pokrenite Outlook Express, kliknite na Tools, Accounts pa tab Mail. Odaberite mail nalog i kliknite na Properties. Pređite na tab Servers i u polje smtp unesite smtp.nsc.ba. Sve potvrdite sa Ok.
P: Imam probleme sa konekcijom.
O: Ukoliko imate probleme sa konekcijom, potrebno je da nazovete podršku i detaljno objasnite način na koji se problemi manifestuju. Ukoliko pri konektovanju dobijete neki error kod potrebno je da nam javite koji tačno kod dobijete.
P: Šta su moje obaveze kao korisnika?
O: Obaveze korisnika su da obezbijede funkcionalan računar zaštićen redovno osvježavanim antivirusnim programom te po mogućnosti ispravno konfigurisanim firewall-om. Popravka računara ili reinstalacija operativnog sistema ne ulazi u našu nadležnost.
P: Koji antivirusni softver preporučujete?
O: Većina modernih antivirusnih programa radi zadovoljavajuće ali samo ako su redovno dopunjavani definicijama za najnovije viruse. Preporuke idu AVG i Kaspersky antivirusu. Pored antivirusa preporuka je da se koriste i neki programi za kontroly spyware-a. Recimo Spy Bot Search and Destroy, Adaware itd. Od firewall-a preporuke idu Sygate i Kerio firewall-u. Pokazalo se da Zone Alarm često pravi više problema nego koristi i preporučujemo ga samo za napredne korisnike. Redovan update operativnih sistema je svakako preporučen.