Na ovoj stranici prikazane su osnovne napomene vezane za promjenu paketa, privremeno suspendovanje naloga (stanje mirovanja), ponovno uključivanje, načine i rokove plaćanja, preseljenje priključka itd.
Ukoliko imate dodatnih pitanja koja nisu navedena na našim stranicama, pozivamo Vas da se javite na telefone 051/238-130 ili 051/238-132 (tehn. podrška)
1. IZMJENA PAKETA
Da bi zamijenili Internet paket, potrebno je da vlasnik priključka dođe u naše prostorije i ispuni zahtjev za izmjenu paketa. Svjesni smo da je ovo dodatna komplikacija za naše korisnike ali ovo je jedini način da se izbjegnu problemi sa neovlaštenim izmjenama paketa. Svi zahtjevi za izmjenom se moraju podnijeti prije početka obračunskog perioda. (U narednim danima biće postavljena i online forma za izmjenu paketa kako bi izbjegli dolazak u naše prostoje. Zahtjev za izmjenu paketa možete preuzeti na OVOJ stranici.
Prva izmjena paketa je besplatna kao i svaka naredna izmjena na skuplji paket dok se povratak na jeftiniji paket naplaćuje 10KM (PDV uključen).
2. PRESELJENJE PRIKLJUČKA
Preseljenje priključka je moguće jedino u slučaju da na novoj lokaciji postoje uslovi za spajanje na Navigo SC mrežu. Cijena preseljenja je 40KM (PDV uključen) i uključuje demontažu opreme sa jedne lokacije i ponovna montaža na drugu lokaciju. U cijenu nije uključena izrada antenskog stuba ili sanacija oštećenja nastalih djelovanjem trećih lica koja su boravila na lokacijama prije naše terenske ekipe. Ukoliko korisnik može sam da izvede preseljenje, neće biti naplaćena nikakva taksa. Naravno važno je napomenuti da korisnik u tom slučaju snosi svu odgovornost za eventualnu štetu nastalu nestručnim rukovanjem.
3. PREBACIVANJE NALOGA U STANJE MIROVANJA
Za sve korisnike koji imaju svoju opremu odnosno za sve korisnike koji nisu iznajmili opremu uz ugovor, nudimo mogućnost prebacivanja naloga u stanje mirovanja. Kada je korisnički nalog u ovom stanju, pristup Internetu je onemogućen a korisnik nije dužan plaćati mjesečnu pretplatu. Ovo je korisna opcija za sve korisnike koji često putuju, studente ili đake koji ne borave na jednoj lokaciji duži vremenski period. Usluga prebacivanja naloga u stanje mirovanja te ponovna aktivacija su besplatni.
Napomena: Nije moguće cijepanje obračunskog perioda na manje jedinice od 1 mjeseca i svi zahtjevi za prebacivanje naloga u stanje mirovanjamoraju biti dostavljeni prije početka obračunskog perioda.
Svi korisnici koji iznajmljuju opremu nemaju opciju privremene suspenzije naloga i dužni su plaćati mjesečnu pretplatu za svaki mjesec koliko važi ugovor.
4. PRITUŽBE NA RAD TERENSKE SLUŽBE
Ukoliko imate pritužbe na rad naše terenske ekipe tj ukoliko je pri instalaciji došlo do oštećenja crijepa ili druge imovine, molimo Vas da u što kraćem roku prijavite na telefone 051/238-130 kako bi se sva oštećenja blagovremeno sanirala. Napominjemo da Navigo SC d.o.o. nije odgovoran za oštećenja nastala prije boravka naše ekipe ili oštećenja nastala intervencijama samih stanara ili trećih lica.
5. REINSTALACIJE I ODRŽAVANJE KORISNIČKIH RAČUNARA
Navigo SC d.o.o. ne vrši usluge reinstalacija i održavanja korisničkih računara kao ni distribuciju piratskih programa. Ukoliko imate potrebu za ovim vrstama usluga, molimo Vas da se obratite računarskim firmama ili drugim licima (mali oglasi, itd.)
6. NAPLATA NEIZMIRENIH OBAVEZA
Od Maja 2010. godine, Navigo SC je vlasnik licence LRC Kreditnog biroa te će sva zaostala potraživanja biti prebačena na kreditni biro. Rok plaćanja za sve račune je 20. u mjesecu za prethodni mjesec. Pored toga, dodatno se toleriše 20 dana kašnjenja sa uplatom nakon čega se podaci korisnika te visina duga pohranjuju u bazi LRC kreditnog bira čime se narušava Vaša kreditna istorija. Ova napomena je navedena na svakom korisničkom računu počev od 1.6.2010. godine.